ANUNT DE PARTICIPARE LA EFECTUAREA DE ACHIZITII
Asociatia Institutul Postliceal “Phoenix” urmeaza sa incheie in cadrul proiectului POSDRU/104/5.1/G/78428 “CENTRU REGIONAL DE OCUPARE MOBIL”, un contract pentru achizitionarea de materiale consumabile, in vederea derularii proiectului.
In acest sens, asociatia Institutul Postliceal “Phoenix”, solicita o oferta de pret pentru produsele prezentate mai jos:
Nr. crt |
Cod CPV |
Descrierea produsului |
UM |
Cantitate |
1 |
30197620-8 |
Hartie de scris |
Top |
100 |
2 |
30197210-1 |
Bibliorafturi |
Buc |
40 |
3 |
30197621-5 |
Bloc de hartie pentru flipchart |
Buc |
10 |
4 |
30199230-1 |
Plicuri |
Set |
20 |
5 |
30192125-3 |
Carioca permanente |
Set |
10 |
6 |
22852000-7 |
Dosare |
Buc |
100 |
7 |
30234300-1 |
Compact discuri ( CD) |
Set |
6 |
8 |
30192113-6 |
Cartuse imprimanta |
Buc |
20 |
9 |
22612000-6 |
Tus stampila |
Buc |
2 |
10 |
30125120-8 |
Toner pentru fotocopiatoare |
Buc |
20 |
11 |
30195911-1 |
Accesorii pentru table de scris albe |
Set |
10 |
13 |
22900000-9 |
Foi de parcurs |
Set |
10 |
14 |
22900000-9 |
Formulare pentru delegatii |
Set |
10 |
15 |
39222100-5 |
Pahare de unica folosinta |
Set |
50 |
16 |
39222100-5 |
Farfurii de unica folosinta |
Set |
4 |
17 |
30199600-6 |
Set separatoare din carton |
Set |
10 |
18 |
30192121-5 |
Pix |
Buc |
400 |
20 |
30193700-5 |
Cutii de arhivare |
Buc |
20 |
21 |
30196200-1 |
Agende de planificare a reuniunilor |
Buc |
4 |
22 |
30197000-6 |
Articole marunte de birou |
|
|
23 |
|
Perforator 40 coli |
Buc |
3 |
24 |
|
Agrafe birou |
Cutie |
20 |
25 |
|
Capse birou |
Cutie |
20 |
26 |
|
File de protectie |
Set |
10 |
|
Perioada de derulare a contractului este de 24 luni.
Procedura aplicată pentru atribuirea contractului de achiziţie publică: achizitie directa, desfăşurată conform OUG 34/2006 .
Oferta de pret va contine pretul produsului exprimat in lei, fara TVA, conditiile de livrare si termenele de plata.
Criteriul utilizat pentru atribuirea contractului va fi oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere tehnico-economic. Avem in vedere urmatoarele sub-criterii: pretul, conditiile de livrare ( transport si termene de livrare) si termenele de plata.
La momentul incheierii contractului, firma castigatoare trebuie sa prezinte urmatoarele documente:
- Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate ( copie conforma cu originalul)
- Certificatul de inregistrare fiscal( copie conforma cu originalul)
Termenul limita de depunere a ofertelor: 28.12.2010 ora 16.00.
Ofertele se vor trimite la nr. de fax: 0264437857 sau la adresa de e-mail: mvonica2004@yahoo.com, in atentia Mihaela Vonica, manager de proiect. Publicat in 15.12.2010 |
|