PROIECTE 2010


Proiecte 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2015 2016 2017 2019 2020




Aceasta pagina de website este confinantata din Fondul Social Europoean prin
Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013,  Investeste in oameni!

ANUNT DE PARTICIPARE LA EFECTUAREA DE ACHIZITII
      

Asociatia Institutul Postliceal “Phoenix” urmeaza sa incheie in cadrul proiectului POSDRU/104/5.1/G/78428 “CENTRU REGIONAL DE OCUPARE MOBIL”, un contract pentru  achizitionarea de materiale consumabile, in vederea derularii proiectului.
In acest sens, asociatia Institutul Postliceal “Phoenix”, solicita o oferta de pret pentru produsele prezentate mai jos:


Nr. crt

Cod CPV

Descrierea produsului

UM

Cantitate

1

30197620-8

Hartie de scris

Top

100

2

30197210-1

Bibliorafturi

Buc

40

3

30197621-5

 Bloc de hartie pentru flipchart

Buc

10

4

30199230-1

Plicuri

Set

20

5

30192125-3

Carioca permanente

Set

10

6

22852000-7

Dosare

Buc

100

7

30234300-1

Compact discuri ( CD)

Set

6

8

30192113-6

Cartuse imprimanta

Buc

20

9

22612000-6

Tus stampila

Buc

2

10

30125120-8

Toner pentru fotocopiatoare

Buc

20

11

30195911-1

Accesorii pentru table de scris albe

Set

10

13

22900000-9

Foi de parcurs

Set

10

14

22900000-9

Formulare pentru delegatii

Set

10

15

39222100-5

Pahare de unica folosinta

Set

50

16

39222100-5

Farfurii de unica folosinta

Set

4

17

30199600-6

Set separatoare din carton

Set

10

18

30192121-5

Pix

Buc

400

20

30193700-5

Cutii de arhivare

Buc

20

21

30196200-1

Agende de planificare a reuniunilor

Buc

4

22

30197000-6

Articole marunte de birou

 

 

23

 

Perforator 40 coli

Buc

3

24

 

Agrafe birou

Cutie

20

25

 

Capse birou

Cutie

20

26

 

File de protectie

Set

10


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Perioada de derulare a contractului este de 24 luni.
Procedura aplicată pentru atribuirea contractului de achiziţie publică:  achizitie directa, desfăşurată conform OUG 34/2006 .
Oferta de pret va contine pretul produsului exprimat in lei, fara TVA, conditiile de livrare si termenele de plata.
Criteriul utilizat pentru atribuirea contractului va fi oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere tehnico-economic. Avem in vedere urmatoarele sub-criterii: pretul, conditiile de livrare ( transport si termene de livrare) si termenele de plata.

La momentul incheierii contractului, firma castigatoare trebuie sa prezinte urmatoarele documente:

  1. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate ( copie conforma cu originalul)
  2. Certificatul de inregistrare fiscal( copie conforma cu originalul)

Termenul limita de depunere a ofertelor: 28.12.2010 ora 16.00.
Ofertele se vor trimite la nr. de fax: 0264437857 sau la adresa de e-mail: mvonica2004@yahoo.com, in atentia Mihaela Vonica, manager de proiect. 

Publicat in 15.12.2010

 
close

| home | facilitati | echipa | noutati | guestbook | contact |