ANUNT DE PARTICIPARE LA EFECTUAREA DE ACHIZITII
Asociatia Institutul Postliceal “Phoenix” urmeaza sa incheie, in cadrul proiectului POSDRU/104/5.1/G/78428 “CENTRU REGIONAL DE OCUPARE MOBIL” un contract pentru Servicii de tipografie si conexe pentru produse destinate informarii – promovarii, in vederea derularii proiectului.
In acest sens, asociatia Institutul Postliceal “Phoenix”, solicita o oferta de pret pentru Servicii de tipografie si conexe pentru produse destinate informarii – promovarii, cod CPV 79800000-2, conform tabelului de mai jos:
Denumire produs |
Buc |
Caracteristici |
Afise pentru promovare proiect |
300 |
format A3, suport : hartie dublu cretata 170g/mp |
Pliante promovare proiect |
800 |
format A4, suport: hartie dublu cretata 135g/mp |
Mape proiect |
800 |
format A4, suport: hartie duble cretata 300g/mp |
Banner ( Roll-up) |
1 |
2,5mx0.8m |
Invitatii seminar promovare |
60 |
Format A4, suport: hartie 80g/mp |
Comunicate de presa promovare |
40 |
Format A4, suport: hartie 80g/mp |
Invitatii seminar diseminare |
300 |
Format A4, suport: hartie 80g/mp |
Comunicate presa diseminare |
100 |
Format A4, suport: hartie 80g/mp |
Dosare de presa |
40 |
Format A4, contine: mapa, pliant, prezentare powerpoint proiect, comunicat de presa |
Afise promovare centru |
300 |
Format A3, suport: hartie dublu cretata 170g/mp |
Pliante promovare centru |
1500 |
Format A4, suport: hartie dublu cretata 135g/mp |
Perioada de derulare a contractului este de 24 luni.
1. Procedura aplicată pentru atribuirea contractului de achiziţie publică: achizitie directa conform OUG 34/2006.
2. Sursa de finanţare a contractului de furnizare care urmează să fie atribuit: Proiect finanţat din fonduri structurale europene nerambursabile – FONDUL SOCIAL EUROPEAN, Programul Operaţional Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013
3. Criteriul utilizat pentru atribuirea contractului de furnizare va fi oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere tehnico-economic, sub-criteriile fiind: pretul, designul, conditiile de executie ( aspect si termene de executie) si termenele de plata.
4. Limba de redactare a ofertei: română
5. Preţul ofertei: va fi exprimat în LEI, fără TVA.
La momentul incheierii contractului, firma castigatoare trebuie sa prezinte urmatoarele documente:
- Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, din care sa rezulte adresa actual si obiectul de activitate ( copie conforma cu originalul)
- Certificatul de inregistrare fiscala( copie conforma cu originalul)
Termenul limita de depunere a ofertelor: 04.01.2011 ora 16.00.
Informatii suplimentare, textul materialelor tiparite si conditiile de vizibilitate solicitate de finantator impreuna cu semnatura, pot fi obtinute la adresa de e-mail: mvonica2004@yahoo.com, in atentia Mihaela Vonica, manager de proiect. Ofertele se vor trimite la nr. de fax: 0264437857 sau la adresa de e-mail: mvonica2004@yahoo.com, in atentia Mihaela Vonica, manager de proiect.
Publicat: 15.12.2010 |